vineri, 5 iulie 2013

SEMINTE COLORATE, PLANTE, FRUNZE SI ALTE MINUNATII

 
Treaba sta asa : astea sunt niste sculpturi facute cand inca nu aveam fire albe de par ......deci azi-ieri.
Deci pe serioaselea, cam prin 2001 m-am apucat de lemnele astea si nu m-am potolit nici acum.
La un moment dat m-am plictisit de felul in care aratau. Este firesc ca lucrurile sa evolueze, chiar si in capul meu. Drept pentru care, fiind intr-o perioada in care formele trebuie sa fie colorate si jucause, am purces la transformarea obiectelor de fata, le-am completat, le-am mai pilit pe ici pe colo ca romanu' si apoi dupa metoda cu leopardul am vopsit gardul.
Ca sa nu plictisesc publicul privitor cu dimensiuni in centimetri, specific ca sunt marisoare, cu anul fabricatiei, deci sunt proaspete, cam de ieri, dar nici cu titluri pompoase caci sunt cu adevarat complicate.
 



 


 



 




 



 


 


 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu